٭ Orion Virtual Air Lines ٭ Alapítva 1968 ٭

Triton

1977. augusztus 21.
Az oldalt a következő címen találhatod: http://ori.hu/fleet/neptune/triton/

 
Általános adatok
Típus: de Havilland DH.104 Dove
Osztály: Neptune
Gép neve: Triton
Lajstromjel: HA-ONT
Státusz: Bázison
Állapot: 87,1%
IATA kód: DOVE
Vásárlás dátuma: 1968. október 7.
A típus leírása:
A géphez még nem készült leírás.
Műszaki adatok
Fesztávolság: 17 m
Hossz: 12 m
Magasság: 4 m
MTOW: 9 lbs
Hatótávolság: 1070 nautical miles
Hajtóművek: 2x de Havilland Gipsy Queen 70 Mk.2 geared, supercharged 6-cylinder in-line inverted air-cooled engine, 380 bhp (283 kW) each
Utazósebesség: 160 kts
Maximális sebesség: 180 kts
Utazó magasság: 20000 feet
Maximális magasság: 22000 feet
Üzemanyagfogyasztás: 250 lbs/hour
Ülések száma: 8
Teherbírás (csak cargo): 0 lbs
Letöltések
Nem áll rendelkezésre adat
Statisztika
Repült órák: 97:29 óra
Felhasznált üzemanyag: 28160 lbs
Teljesített járatok: 37
Szállított személyek: 150
Szállított teher: 0 lbs
Repülési napló
1969. november 16. NZQN-NZMC Takács Gábor (ORI001Y) 01:09
1969. szeptember 26. LCLK-LGKO Takács Gábor (ORI001) 02:26
1969. szeptember 21. OESK-LCLK Takács Gábor (ORI001) 03:15
1969. augusztus 5. OBBI-OESK Takács Gábor (ORI001) 04:04
1969. július 23. OMDB-OBBI Takács Gábor (ORI001) 01:45
1969. július 19. OPKC-OMDB Takács Gábor (ORI001) 03:41
1969. július 17. VNKT-OPKC Takács Gábor (ORI001) 05:58
1969. július 15. VNLK-VNKT Takács Gábor (ORI001) 00:37
1969. július 8. VYSW-VNLK Takács Gábor (ORI001) 03:33
1969. június 12. VYMM-VYSW Takács Gábor (ORI001) 02:08
1969. május 31. VHHX-VYMM Takács Gábor (ORI001) 06:47
1969. május 26. ZPPP-VHHX Takács Gábor (ORI001) 03:57
1969. május 17. VNLK-ZPPP Takács Gábor (ORI001) 05:15
1969. május 8. VNKT-VNLK Takács Gábor (ORI001) 00:36
1969. május 2. VIBK-VNKT Takács Gábor (ORI001) 03:56
1969. május 1. OMDB-VIBK Takács Gábor (ORI001) 05:40
1969. április 29. ORBS-OMDB Takács Gábor (ORI001) 04:24
1969. április 28. LLBG-ORBS Takács Gábor (ORI001) 02:47
1969. április 26. LGKO-LLBG Takács Gábor (ORI001) 02:50
1969. április 25. LHSM-LGKO Takács Gábor (ORI001) 04:35
1969. április 10. LHBS-LHSM Takács Gábor (ORI001) 00:37
1969. március 29. LHSM-LHBS Takács Gábor (ORI001) 00:41
1969. február 11. LHBP-LHSM Kósa Gergely (ORI1102) 00:58
1969. február 11. LHSM-LHBP Kósa Gergely (ORI1101) 00:57
1968. november 26. LYBE-LHSM Juhász László (ORI012X) 01:47
1968. november 25. LYTV-LYBE Juhász László (ORI012X) 01:24
1968. november 23. LYBE-LYTV Juhász László (ORI012X) 02:07
1968. november 22. LYPG-LYBE Juhász László (ORI012X) 01:24
1968. november 20. LYBE-LYPG Juhász László (ORI012X) 01:45
1968. november 19. LHSM-LYBE Juhász László (ORI012X) 01:37
1968. november 9. EPKK-LHSM Juhász László (ORI1504) 02:28
1968. november 9. EPLL-EPKK Juhász László (ORI1503) 01:40
1968. november 6. EPGD-EPLL Juhász László (ORI1502) 01:39
1968. november 3. LHSM-EPGD Juhász László (0RI1501) 03:27
1968. október 27. LOWZ-LHSM Dobos János (ORI005X) 01:20
1968. október 26. EDDK-LOWZ Dobos János (ORI005X) 02:35
1968. október 10. EGMH-EDDK Dobos János (ORI005X) 01:40
Események a géppel
1968. november 15. Hangármester
A gép javított állapotban visszakerült a flottába (állapot: 100%).
1968. november 13. Hangármester
A gép általános javításra hangárba került (átvéve 50%-os állapotban).
1968. november 4. Hangármester
Az Orion szerelőcsapata elutazott a baleset helyszínére, és rutinszerűen kijavította a hibákat. A gép újból aktív szolgálatot teljesít.
1968. november 3. Juhász László (ORI012)
Földetérés előtt néhány másodperccel a gép szélnyírásba került, amely következtében a repülőgép nagy sebességgel vágódott a betonhoz. A gép átvizsgálásra a gdanski reptér hangárjába került, forgalomból ideiglenesen kivonva.
1968. október 27. Dobos János (ORI005)
Leszállás közben, közvetlenül a pálya előtt kihagyott majd leállt az egyes hajtómű. A pilóta lélekjelenlétének és képzettségének köszönhetően a gép sértetlenül földet ért.
 

kerozingozos.hu