٭ Orion Virtual Air Lines ٭ Alapítva 1968 ٭

Deimos

1977. augusztus 21.
Az oldalt a következő címen találhatod: http://ori.hu/fleet/mars/deimos/

 
Általános adatok
Típus: Lockheed C-130 Hercules
Osztály: Mars
Gép neve: Deimos
Lajstromjel: HA-OMD
Státusz: Bázison
Állapot: 100%
IATA kód: C130
Vásárlás dátuma: 1972. március 17.
A típus leírása:
A géphez még nem készült leírás.
Műszaki adatok
Fesztávolság: 40 m
Hossz: 30 m
Magasság: 12 m
MTOW: 155000 lbs
Hatótávolság: 4830 nautical miles
Hajtóművek: 4x Allison T56-A-15 turboprops, 4,300 bhp (3,210 kW) each
Utazósebesség: 292 kts
Maximális sebesség: 329 kts
Utazó magasság: 24000 feet
Maximális magasság: 33000 feet
Üzemanyagfogyasztás: 4400 lbs/hour
Ülések száma: 5
Teherbírás (csak cargo): 45000 lbs
Letöltések
- CaptainSim C130 for FS2004 (fizetős)
- CaptainSim C130 for FSX (fizetős)
- AVSIM C130 items (ingyenes)
Statisztika
Repült órák: 105:51 óra
Felhasznált üzemanyag: 442061 lbs
Teljesített járatok: 30
Szállított személyek: 79
Szállított teher: 0 lbs
Repülési napló
1972. május 1. LHBP-LHTL Takács Gábor (ORI001) 00:17
1972. április 30. LPMA-LHBP Takács Gábor (ORI001) 06:04
1972. április 24. GVAC-LPMA Takács Gábor (ORI001) 03:37
1972. április 22. SBRJ-GVAC Takács Gábor (ORI001) 08:13
1972. április 17. SAZM-SBRJ Takács Gábor (ORI001) 03:26
1972. április 9. SCGZ-SAZM Takács Gábor (ORI001) 03:50
1972. április 7. SCCI-SCGZ Takács Gábor (ORI001) 00:48
1972. április 7. SAZS-SCCI Takács Gábor (ORI001) 02:49
1972. április 3. SCIR-SAZS Takács Gábor (ORI001) 02:41
1972. április 1. SCIP-SCIR Takács Gábor (ORI001) 05:06
1972. április 1. NTGJ-SCIP Takács Gábor (ORI001) 04:28
1972. március 31. NSTU-NTGJ Takács Gábor (ORI001) 06:19
1972. március 30. NGTA-NSTU Takács Gábor (ORI001) 04:24
1972. március 28. PWAK-NGTA Takács Gábor (ORI001) 03:54
1972. március 27. PGUM-PWAK Takács Gábor (ORI001) 04:19
1972. március 25. RJFK-PGUM Takács Gábor (ORI001) 03:48
1972. március 24. RCTP-RJFK Takács Gábor (ORI001) 02:11
1972. március 18. VHHX-RCTP Takács Gábor (ORI001) 01:29
1972. március 17. YPGV-VHHX Takács Gábor (ORI001) 07:39
1969. március 15. LHPA-LHBP Nagy Örs (ORI006X) 00:49
1968. december 12. LHBP-LHPA Takács Gábor (ORI001X) 00:33
1968. november 30. LLBG-LHBP Takács Gábor (ORI001X) 04:18
1968. november 29. LHBP-LHSM Takács Gábor (ORI001Y) 00:57
1968. november 26. OMDB-LLBG Takács Gábor (ORI001X) 04:09
1968. november 23. VNKT-OMDB Takács Gábor (ORI001X) 05:05
1968. november 22. ZPPP-VNKT Takács Gábor (ORI001X) 03:28
1968. november 20. VHHX-ZPPP Takács Gábor (ORI001X) 02:15
1968. november 17. LHBP-LHSM Takács Gábor (ORI001Y) 00:56
1968. november 17. LHSM-LHBP Takács Gábor (ORI001Y) 00:48
1968. november 16. YPDN-VHHX Takács Gábor (ORI001X) 07:11
Események a géppel
1972. április 30. Takács Gábor (ORI001)
Repülés közben a 2. számú INS ismételt túlmelegedést diagnosztizált, majd kikapcsolt. A repülés az 1. számú berendezéssel rendben folytatódott tovább.
1972. március 25. Takács Gábor (ORI001)
Repülés közben a 2. számú INS túlmelegedést diagnosztizált, majd kikapcsolt. A repülés az 1. számú berendezéssel rendben folytatódott tovább.
1972. március 17. Hangármester
Új repülőgép állt szolgálatba ezzel a lajstrommal és névvel. A gépet YPGV repterén vette át a Társaság.
1969. március 15. Nagy Örs (ORI006)
Utazómagasságon a raktérben szállított nagy nyomású oxigénpalackok közül több felrobbant, mely következtében a gép a levegőben darabjaira hullott. A személyzet sikeresen kimenekült a földbecsapódás előtt.
 

kerozingozos.hu